Miért érdemes tanácsot kérned?
- Jobban megismered a digitális termékek fejlesztésének világát, hogy a megfelelő megoldást tudd kiválasztani, ami az üzleti és a vásárlói igényeknek leginkább megfelel.
- Talán csak egyetlen probléma választ el a sikertől. Talán nem is tudod, melyik az a probléma. Tapasztalt külső szemlélőként viszont én sok esetben azonnal tudok megoldást javasolni.
- Egyedül is el tudsz indulni, sőt valószínűleg eddig is ezt tetted. Sokkal gyorsabb viszont, ha az én tudásomat veszed kölcsön.
- A termékfejlesztési folyamataid javításával olyan terméked lehet, amit imádnak a felhasználók és üzletileg is sikeres.
velük dolgoztam már:









3 lépéses folyamatom cégek számára
1.
A termékfejlesztési folyamatok felmérése
2.
Tanácsadás a folyamatok javítására
A felmérés eredményét a vezetőséggel átbeszéljük, majd eldöntjük, melyik területeken kezdjünk el megoldásokban gondolkozni.
3.
közös munka és oktatás

Nulladik lépés
Lássuk, mivel van dolgunk
Ha felveszed velem a kapcsolatot, meg foglak kérni, hogy foglald össze a problémát. Igyekszem minél teljesebb képet kapni a helyzetről, hogy hatékonyan segíthessek.
Ezután küldök egy árajánlatot, ami a feladat jellegétől függően projekt alapú vagy órabéres. Ha azt elfogadod, kezdődik a munka.
felmérem a helyzetet
A "nyomozás" időszaka
Egy alapos beszélgetés alatt megértem, milyen területeket szeretnél jobban megérteni, milyen erős és gyenge pontokat látsz, kivel érdemes beszélnem a csapatból.
Ha a csapattal megimerkedtem, beszélgetek a munkatársakkal, meglátogatok meetingeket, a hallottak alapján én is kezdeményezek párat.
Közben sokat jegyzetelek, a kivonatot a problémák listájával mindig átadom, hetente pedig státusz meetinget tartunk. 2-3 hét alatt egy jó képet kapok a cég állapotáról.


Ha kész a felmérés
Módszertani tanácsadás és oktatás
Miután azonosítottam a problémákat, újra átbeszéljük a céges célokat, stratégiát és az alapján eldöntjük melyik problémákra adjak megoldást.
A megoldást az érintett egyénekkel, csapatokkal együtt dolgozzuk ki. Megbeszéléstől függően segíthetek a megoldások implementálásában is az egyének vagy a csapat kísérésén keresztül.
Igény esetén a megbeszélt témákban tartok egy online 1,5-2 órás oktatást a teljes cég számára. Az előadás rögzített anyagát megkapjátok cégen belüli használatra.
“Sokat tanultunk Anditól, akivel egy folyamatfejlesztési projektben dolgoztunk együtt. Lendületes hozzáállása, határozottsága, szakmai felkészültsége nagyon sokat segített az egész termékfejlesztési csapatunknak. Ki tudott billenteni minket a komfortzónából és az apróbb folyamatoktól kezdve az egészen magas szintű, stratégiai kérdésekben is hasznos tanácsokat tudott adni.”
jól ki fogunk jönni, ha
- a te céged digitális termékekkel foglalkozik, többnyire webes vagy mobilos alkalmazásokkal
- van már egy jól működő, bevethető csapatod
- nyitott vagy az új módszerekre és szívesen tanulsz új látásmódot
nem én vagyok a te embered, ha
- szolgáltatásokkal vagy fizikai termékekkel foglalkozol (ebben nincs akkora tapasztalatom)
- nincs csapatod (én sajnos egy személyben nem tudom a kivitelezést is csinálni)
- marketingest vagy projektmenedzsert keresel
A leggyakrabban feltett kérdések
Ha még sosem dolgoztál együtt product managerrel, akkor bizonyára sok kérdés felmerült benned. Ha pedig már volt részed termékmenedzsmentben, a technikai részletek akkor is érdekesek lehetnek.
A projekttől és a konkrét megállapodástól függ.
Amennyiben rendelkezésre áll a termékfejlesztésre a szükséges büdzsé, és van kiviteleződ, akkor keress meg nyugodtan. Egyéb esetben nem biztos, hogy fogok tudni segíteni, nekem a kivitelezésre nincs kapacitásom.
Fizikai termékekkel nincs akkora tapasztalatom, mint a digitális termékekkel, ezért ebben az esetben nem én vagyok az embered.
A rövid távú együttműködések esetén előre, a hosszú távú együttműködések során megállapodás szerinti gyakorisággal történik a számlázás. A szolgáltatásokról szóló számla 27% ÁFÁ-t fog tartalmazni. Minden esetben elektronikus számlát küldök.
Ha felvetted velem a kapcsolatot, én mielőbb válaszolni fogok és egyezettünk időpontot, ami a Calendly-n keresztül történik.
A megbeszélések online, Google Meet-en vagy Zoom-on keresztül zajlanak. Az ehhez szükséges linket előzőleg meg fogod kapni.
Előre lefoglalt alkalmat előtte 24 órával díjmentesen lehet lemondani vagy módosítani. 24 órán belüli lemondás esetén 50%-ot, 12 órán belüli lemondás esetén az óradíj 100%-át számolom fel. Előre kifizetett csomag esetén 12 órán belüli lemondás esetén az az alkalom elveszik.
Nem találtad meg a választ a kérdésedre? Vedd fel velem a kapcsolatot ide kattintva.
Jelentkezz tanácsadásra. Találjuk meg a megoldást mielőbb.